Saturday, December 29, 2007

2007. Dec. 29. - Ismét Csolnok

Ma végre megint repültünk. DK-i szelet jósoltak, így a változatosság kedvéért megint Csolnokra mentünk. A szél jó volt, elég egyenletes, és jól meg is tartott, viszont a nagy köd miatt nem volt egyszerű repülni. Mivel a látótávolság 20m körüli volt (egy kicsit magasabban meg annyi sem), ezért beosztottuk a repülést, egyszerre csak 2-3, esetleg 4 ember repült.

Éva meg én kettőt repültünk, összesen mindketten olyan 20-20 perc körül. Évának az első körben sikerült tovább fent maradnia, nekem a másodikban, de kb. negyed óra múlva le kellett jöjjek, annyira szétfagyott a kezem. Mire leértem, deres volt a szakállam, az ernyőm, a zsinórjaim, de így is nagy élmény volt.
Egyszer egy kicsit jobban kiemelkedtem, de ott már olyan sűrű volt a köd, hogy semmit sem lehetett látni, így volt alkalmam gyakorolni a frissen tanult fülcsukást :) Ez most mindkettőnkek új volt :)

Napközben annyira lefagytunk, hogy melegedésképpen kocsikáztunk egyet az erdőben meg a közeli dombokon, földutakon.
Majd holnap rakok még fel képeket, egyelőre ezek vannak, amiket Tevesz András gépével csináltam Éva leszállásáról.

Holnapra nem sok szelet jósolnak, a hétfőt meg majd meglátjuk. Lehet, hogy ez volt az idén az utolsó repülésünk.

No comments: