Sunday, January 20, 2008

2008.01.20 - HHH reptér

Sok szervezés és met.hu, idokep es windguru böngészés után végül is délelőtt nem mentem sehová.
Pásztóról az az infó jött reggel, hogy K-i a szél, a hegy felhőben van, és a sár miatt amúgy sem megközelíthető. Albert reggel kiment a reptérre, megállapította, hogy túl erős a szél és esik is, úgyhogy hazament (igaza volt). Én végül is délután 2 felé kimentem, ott találkoztam Győzővel, aki a jobb időt várta, és Komár Zolival, aki addig is kite-ozott. Megpróbáltam volna kupolázni a reptér aljában, de becsatolás közben beindult a szél, és jó 15 méteren felszántotta velem a repteret, úgyhogy lelkesen visszacsomagoltam a cuccot.
Egy ideig még vártunk, aztán hárman elindultunk a hangár felé, hogy majd ott biztos jobb, meg egyébként is enyhül.


Fel a dombon Vöröskővárnál.





Nagyon szép idő volt, ahhoz képest, hogy január van, tényleg 15 fok körüli meleg volt, és a nap is kisütött.


A hangárnál találkoztunk Anitával, aki reggel óta kint volt. Egyébként ő volt az egyetlen, aki repült is itt ma, reggel a Máriáról. Végül aztán itt kupoláztunk, de az erős szél miatt nem volt egyszerű. Aztán amikor egy kicsit alábbhagyott a szél egy negyed órára, felmentünk ketten a Máriára, de addigra megint beerősödött, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy szép dolog a repülés, de inkább lesétálunk. Mire besötétedett, megjöttek Csülökék is meg Árpi és Ancsa is, aztán holdfényben összepakoltunk, és konyec.


Az idei első "tavaszi" nap nem sok repülést hozott.

No comments: