Tuesday, June 24, 2008

2008.június 21 - Eger


Szombaton Egerben voltunk repülni. Egészen jól sikerült, a második startból végül is lejtőztem két és háromnegyed órát a hegy előtt, bár a koncepció eredetileg nem ez volt. A koncepció eredetileg az lett volna, hogy elmegyünk együtt távra Kiskörére, mert egész jó kis felhők és elég jó szél is volt, de ez nem jött össze. Én 10 perc után lerohadtam, mert kimentem egy kicsit távolabb a hegytől, amikor bejött egy jó nagy felhő és betakart mindent, leállítva a termikeket. Mire másodszor felértem a hegyre, olyan erős szél volt, hogy egy jó ideig nem mertem elstartolni, aztán 6 felé végül is felszálltam. Időnként parkettagyorsítóval kellett araszolni előre a hegy fölött.




Érdekes mód 700 méteren találkoztam lepkével is, ő is fellejtőzött a hegy fölé. Estére rázendítettek a madarak, énekelt az erdő alattunk.

Az év leghosszabb napján a hegy még 9 után is tartott...

No comments: