Saturday, September 20, 2008

2008.Szeptember 13. Óbuda


A múlt héten igen jót repültem Óbudán. Reggel fél tíz körül értem ki, akkor Csülökék már kint voltak, és egy gyors start után egy nagyon élvezetes órát repültem. Eleinte még egészen kevesen voltunk, négyen-öten, aztán persze egyre többen. Érdekes, hogy a teljesen zárt felhőzet mellett is voltak egészen használható termikek, amikkel nívó plusz 200-220 méterre tudtam kitekerni.


Majd egy óra után teljesen keletire fordult a szél, és aki nem tudott visszaszállni, az lerohadt. Mint én is, ráadásul a távolabbi leszállóban.
A második kör egészen rövid lett, aztán a harmadik körre, délután 3 felé megint beindult az idő. Addigra már teljesen kisütött a nap, és csodálatos repülő idő lett, király termikekkel. Start után tök egyenesen repülve is folyamatosan emelkedtek az emberek. Nekem a Virágosnyereg környékén sikerült kitekernem a légtérhatárig, onnan aztán átrepültem a reptér fölé, azon gondolkodva, hogy el kellene idulni távra, ha már úgysem szabad itt ennél magasabbra emelkedni... De végül aztán a város fölött nem mertem elindulni, úgyhogy a reptér fölött játszogattam, egy párszor kitekertem 750-ig majd kiszálltam, míg végül lerohadtam a Mária előtti leszálló környékén.

Azóta megjött az ösz, egy hete már szinte folyamatosan esik az eső és hideg van. Nekünk pedig hamarosan megszületik Örkény fiunk, úgyhogy mivel most egy ideig úgysem repülgetek, örülök, hogy ezzel a nappal sikerült ezt a nyarat lezárni.

No comments: