Tuesday, December 30, 2008

2008. December 27 - Óbuda


Három hónap után először ismét Óbudán repültem, a hideget leszámítva nagyon jót.
A reggel szép napos volt, én 11 körül értem ki, amikorra épp befelhősödött, de így is igen sokan voltak a levegőben. Szóval kicsit akvárium volt, mire elindultam, de a többség általában a Farkastorok környékén repült, viszont mivel a Virágosnyeregnél is megtartott, én inkább arrafelé próbálkoztam. A felhősödés ellenére voltak kisebb termikek, egy párat tudtam tekerni is. Aztán a hideg lehozott, fél óráig bírtam szétfagyott kézzel.


Délutánra ismét naposabb lett egy kicsit az idő, én meg még egy kört repültem. Háromnegyed óráig bírtam, végül megint a hideg miatt le kellett szállnom. Azt hiszem, be kell ruházzak egy fűthető kesztyűbe...

Mielőtt leszálltam, a nap már egészen laposan sütött, és gyönyörű volt fentről a város. Kitaláltam, hogy hogyan fogok tudni a levegőből fényképezni, legközelebb kipróbálom.

No comments: